Goud & Glitter Feest!

Dit jaar werd er al wekenlang uitgekeken en afgeteld naar de grote dag: haar vierde verjaardag. “Mama, hoeveel vingers nog?”, “Mama, hoe lang moet ik nog wachten?”, “Mama, wanneer is het feest?” …

glitterfeest2

Voor mijn ‘ik word zo blij van blingbling’-meisje wilde ik dit jaar eens iets anders dan anders. Een gewoon feest is al leuk, maar een goud- en glitterfeest, dat zou pas iets worden! Alleen al als ik me de glinsteringetjes in de oogjes van m’n dochtertje voorstelde, kreeg ik er zelf al plezier in! Dus werden er de weken voorafgaand aan de grote dag heel wat voorbereidingen getroffen, te beginnen met een heuse uitnodiging:

DSC_0040

Met gouden stift werd die beschreven, en het envelopje werd met glitterspray bewerkt.

Verder verzamelde ik in allerhande winkels gouden en glitterende spulletjes en prulletjes, gaande van slingers tot onderleggers, bordjes en bestek, ballonnen, … Ik leefde me uit in Langzalzeleven, een fantastisch leuke Nederlandse webshop, en daarnaast maakte ik ook sneeuwglobes met materiaal dat ik bij Studio Blanche kocht, een superleuk winkeltje waar je allerhande gelegenheidsdrukwerk, doopsuikermateriaal, enz. kan kopen of op maat laten maken. Ik kocht er 2 jaar geleden ook al materiaal voor de doopsuiker van m’n jongste dochtertje en zou zo de hele winkel leeg hebben kunnen kopen! Ook zij was er trouwens een tevreden klant…

En dan was het zover en kon het huis versierd worden, terwijl papa met dochters naar het turnen en dansen was.

Bij het thuiskomen, was er eentje héééééééél erg blij!!

Er werd natuurlijk ook hartelijk gesmuld!! Kaastaart is hier onze favoriet!

Maar een feest is natuurlijk geen feest zonder slingers en ballonnen!

Ook de keuken werd versierd op dezelfde manier, zodat alle tantes, nonkels, neefjes, nichtjes, en grootouders zich konden baden in al dat goud en glitter!
Dochterlief was heel erg blij!

Begin januari wordt de jongste 2 en wordt er opnieuw gevierd. Ik heb de smaak te pakken, dus het thema ligt al vast: party animal… Ik heb al heel wat in huis gehaald om er iets van te maken, dus stay tuned 😉

En jullie, hebben jullie themafeest-ervaring?

Follow -bloglovin


(PS. Het zou leuk zijn als jullie mijn blog willen volgen, bv. via bloglovin :-))

bordjes, bestek, gouden tafelkleed, bekertjes, doorschijnende en gouden ballonnen, grote gouden confetti, kaarsjes: langzalzeleven
sterrenbordjes, sterrenprikkers, enkele slingers, gouden ster, gouden tape voor lettertang, servietten, rietjes, … : hema
alle materiaal voor de snowglobes, glinsterend bakkerstouw: studio blanche
gouden letterslinger: wolfenwolkje
gouden onderleggers, glitterballetjes (aan slinger gehangen): colruyt
andere spulletjes: kruidvat, wibra, flying tiger, …

8 gedachtes over “Goud & Glitter Feest!

  1. Pingback: Party Animal – Part I – Lilliepawillie

Plaats een reactie