miaaaauuuw, spring is here!!

Het lijkt wel alsof het plots toch lente geworden is. We hebben vandaag zo genoten van het zonnetje! Dat het nu maar blijft duren! Lente en zonnetje, dat vraagt om een rokje! Eentje dat al een hele tijd in de kast lag, maar dat vorige zomer nog veel te breed was, en dus mooi teruggelegd werd voor dit jaar. Gelukkig was het ook best lang uitgevallen toen, en had ik al meer dan genoeg zomergerief in de kast 🙂 Nu nog niet echt, dus dat komt goed uit!

 DSC_0015 x

Toen ik dit stofje zag bij Klijntje, kon ik het als rasechte poeze-lover ècht niet laten liggen. zoooo mooi!! En ideaal gerief voor zo’n rokje, ik kopieerde het schaamteloos van Annelies van Klijntje zelf…

Ik gebruikte de handleiding van Mina Dotter (Polkadotjes), al weet ik niet of ik het wel juist heb gedaan door bovenop de elastiek te stikken, niet eens helemaal mooi recht… Terug lostornen was voor deze luierik echt geen optie, dus ik troost mezelf met de idee dat je dat toch niet al te hard zal zien, en dat de schattige poesjes èn het kind in het rokje de aandacht wel zullen afleiden van het scheve stiksel 🙂

Een ideaal en bovendien snel-klaar projectje, perfect voor dit soort stofjes. Meer woorden moet ik daar niet aan vuil maken! We love it!

Follow


Een reactie maakt mij altijd blij!

stof: ik ben de naam vergeten, iets met whiskers, en het komt van klijntje, ik vrees echter dat ze uitverkocht is…
elastiek: babarum
12 gedachtes over “miaaaauuuw, spring is here!!

Geef een reactie

