Jingle Bells…

DSC_0359

Het is weer de tijd van het jaar, de tijd van gezelligheid en versieren, van kerstbomen en lichtjes, van kadootjes en lijstjes, van kaartjes en tekstjes, van druk en veel, van eten en drinken, … Ik hou er wel van. Kitch mag voor een keer eens, zij het gedoseerd. En het is zowat de gezelligste en meest knusse periode van het jaar. Zeker als we ‘ons stoveke’ aansteken, en genieten van de heerlijke warmte van het brandende hout, de vlammen door het kachelraampje. Sfeer maken in huis, cocoonen. Heerlijk.  Ik laat jullie graag een beetje binnenkijken in mijn kerstgevoel…

december 2015 (168)

Deze kerstpieken-constructie maakte ik na het zien van deze DIY op Zilverblauw. Ik zond de foto in voor de kerstpagina, en daar staat die nu te blinken tussen zoveel ander moois. Wat ben ik daar blij mee! Op haar blog staan nog een heel aantal leuke kerst-DIY’s: kijk eens naar deze, en oooooh… deze vind ik echt GEWELDIG!!! Die ga ik zeker ooit nog eens proberen, maar het zal niet voor dit jaar zijn 🙂 En gisteren zag ik deze DIY ook nog, het houdt niet op!

Had ik al gezegd dat ik grote fan ben van haar blog/site?  De foto’s zijn telkens weer puur genieten en even wegdromen. Wat een stijl, zulke mooie kleuren! Ik kocht ook haar boek Shoot een tweetal maanden geleden, over ‘leren fotograferen met je hart’. Sindsdien probeer ik vaak te oefenen met de manuele instellingen van m’n fototoestel en lukt het steeds vaker om eens een echt leuk beeld te maken. Ik schrijf er zeker nog eens een post over, en overweeg om blogsgewijs iets te doen met de shoot challenge, maar dat is voor later.. Ik kan het jullie in elk geval ten zeerste aanraden! Wie nog een gaatje heeft op zijn kerstlijstje, weet wat gedaan…

Als alles goed is, kan je bij sommige foto’s klikken om te zien van waar de spulletjes en kaartjes komen.

Ook op andere blogs zag ik al leuke en mooie kerstinspiratie. Kijk bijvoorbeeld eens bij haar en haar, en er zijn er vast nog hele leuke! En op deze nieuwe blog, die -de wereld is klein!!- van een vroegere collega blijkt te zijn, vond ik deze leuke DIY. En op pinterest is er vast nog veeeeeeeeeeeeel moois te vinden!! Ik verzamelde al heel wat op mijn kerstmis-bord.

En ik word graag geïnspireerd, dus laat gerust wat tips na in de comments!

Follow – Bloglovin


3 gedachtes over “Jingle Bells…

Geef een reactie

