to blog or not to blog?

Lang getwijfeld, dat heb ik wel. Beetje eigen aan mensen die van sterrenbeeld weegschaal zijn, wordt gezegd. Zou wel eens kunnen…  🙂 To blog or not to blog?

Ik ben al een eeuwigheid volger van een heleboel blogs, en blijf er nieuwe ontdekken, en met plezier lezen. Tonnen inspiratie deed ik zo al op. Over naaisels, DIY, interieur, … Allemaal dingen waar ik zo van hou. Maar ook over Het Leven -waar ik ook zo van hou, uiteraard- en hoe ieder zich op zijn eigenste manier daardoor danst of ploetert, en liefst wat meer het eerste en wat minder het tweede. Al die blog-inspiratie geeft me zo vaak goesting om zelf aan de slag te gaan en ook dingen te delen. Dus kriebelt het en blijft het kriebelen, om zelf toch ook maar eens een blogje te beginnen,  over alle mooie dingen die ik rondom me zie. Over dingen die ik maak, naaisels en knutsels. Over wat er in m’n hoofd en misschien soms ook in m’n hart borrelt. Over mijn twee oogappeltjes en hoe die mijn leven kleur geven. Misschien soms ook over minder leuke dingen? Want die lees ik persoonlijk even graag als de rest, omdat het telkens weer aangeeft dat ook al die anderen best wel eens worstelen, net zoals ik zelf. Dat het niet overal rozengeur en maneschijn is. Dus waarover ik zou bloggen, ligt eigenlijk helemaal nog niet vast in m’n hoofd. Net zoals ik alle ‘technische’ dingetjes nog moet leren kennen. Ooit, in een (relatief) ver verleden, blogde ik in blogger, onder dezelfde naam trouwens, maar ik dacht: kom, ik probeer iets nieuws. Maar het is precies wat ingewikkelder dan ik dacht 🙂 Maar ook daar zal ik gaandeweg m’n weg wel in vinden hopelijk… En ik zal ook over het bloggen zelf wel zien hoe het loopt zeker? De tijd zal wel uitwijzen of iemand zin heeft om dit te lezen, en of ik zelf überhaupt wel zin en tijd zal vinden om te bloggen.

Veel vraagtekens voorlopig dus misschien. Maar zodra ik op ‘publiceren’ druk, alvast eentje minder…

4 gedachtes over “to blog or not to blog?

Geef een reactie

